lauantai 19. elokuuta 2017

Lauantaikarkit Fazerilasta

Varoituksen sana, tätä lukiessa tai  paremminkin kuvia katsellessa voi
herkkuhammasta alkaa kolottamaan ;)

Täksi päiväksi ei ollut kummempia suunnitelmia ja täällä 
etelässä satanut vähän väliä aamusta alkaen joten päätettiin lähteä 
käymään Fazerilla ostamassa lauantaikarkit ♥ 
En ollut Fazerilla käynyt sitten kouluaikojen, joten ihan uusi kokemus mulle. 
Ei menty kierrokselle nyt, mutta joku kerta mentävä uudestaan ajan kanssa.

Tässä kuvasatoa myymälästä, kaikilla herkuilla-olkaa hyvät ♥


















Mä rakastan muumeja ja niitähän myymälässä oli monessakin
muodossa. 
Oli Moomin-karkkeja, mukeja, erilaisia tuotesetteja, lahjapakkauksia
 ja muumimamma ♥

Aulasta näkyi ihastuttava pupu joka mun herkkujen villitsemän
 mielikuvituksen ansiosta oli takuulla tehty mariannerakeista :)
Lurps ja nam.


Silmään pisti vielä hauska yksityiskohta säilytyslokeroista.
 Jokaisessa avaimenperässä oli erilainen laminoitu karkkikuva,
rakastan kettukarkkeja eli pihlajakarkkeja, siksi kai tuo kettunen 
osui kohdille.



Aikammoinen kassillinen kotiutui herkkuja ja pihalla
ihasteltiin vielä erilaisia kasveja ja upeita
auringonkukkia.




Kotona oli apulaisia heti auttamassa kassin purkamisessa.
Pojat osti suklaita ja karkkipussit, mies halusi turkinpippurilakuja
ja minä tuon kauniin peltipurkin jossa oli sisällä yllätys yllätys -moomin karkkeja :)
Muutama dacapo ja lakupussikin taisi kassista löytyä, niin ja uutta 
ruis & unikonsiemen paahtoleipää ♥

Dacaposta puheenollen, niitähän saa nykyään pusseissa ja joulunaikaan laatikoissa, 
mutta miksei Jim:ä?????? Nyt mä kyllä laitan fasulle toivepalautteen niistä, 
sillä Jimit olis aivan ihania konventeina.






Kiva käynti kyllä, hintataso oli hieman alempi kuin kaupoissa joten
sen suhteen oltiin ihan tyytyväisiä ja valikoima laaja.
Paljon oli muumiaiheisia lahjasettejä ja Fazerin sinistä suklaata ♥

Ootko sä käynyt Fazerilla vierailulla? Mikä on sun lempikarkki Fasulta?
Jos vain yksi pitää sanoa nin mulla se on kyllä fazerin sininen, se on vain niin hyvää.

Maiccu

10 kommenttia:

  1. Tässä olen suunnitellut, että vierailukeskuksessa voisin nyt syksyn aikana haluta käydä. Fazerin tehtaalla on tullut yläasteella käytyä, mutta vierailukeskuksen kierros kiinnostaisi kovasti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu :) Yhtään en nyt perehtynyt miten ne vierailut onnistuu mutta eiköhän fasun sivuilta löydy infoa, mekin varmaan joku viikonloppu käydään :)

      Poista
  2. Varmasti makee reissu!
    Fazerin sininen toimii aina!

    VastaaPoista
  3. Samaa olen minäkin ihmetellyt että missä Jimi, ja Suffeli joulukarkkiosastolta??
    Ne on mun suosikkeja pikkupatukoista & Fami.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta muuten, eipä oo Suffeliakaan mutta niistä on tehty kuitenkin keksejä mutta Jimistä ei niitäkään. Hassua. Famit on muuten hyviä myös, nam.

      Poista
  4. En ole koskaan tuolla käynyt.
    Onko sinne pääsymaksu?
    Ihanat kuvat ja tosi herkullisia ostoksia olette tehnyt.
    Minun lemppari on tietenkin fazerin sininen. Ja se punainen versio on myös hyvää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myymälään ei oo mutta vierailukeskukseen on, se on noin tunnin mittainen opastettu kierros ja hinnat oli 8-12€/hlö. Mukaan taitaa saada pienen kassillisen herkkuja, ainakin koululaiset ovat saaneet.Ostokset oli kyllä varsin herkullisia, kohtuudella kylläkin herkuteltu :) Totta muuten, se punainen suklaa on myös hyvää....kaikkea on maisteltu !

      Poista
  5. OIh! Ei ole tullut käytyä Fazerilla enkä kyllä varmaan koskaan voi mennäkään, sen verran suklaahullu olen että sekoaisin tuolla varmaan ihan totaalisesti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, niin vois käydä ;) Vähän kuin laivalla taxfree, sama sekoaminen...ainakin mulla.

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥