keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

10 faktaa minusta

Sain 10 faktaa minusta haasteen Sarin kotona - blogin Sarilta, kiitos :)

Haasteessa on tarkoitus kertoa 10 sekalaista asiaa minusta, mikä minua ihmetyttää tai ihan mitä mieleeni vain juolahtaa.



1.Olen perheihminen, viihdyn hyvin kotona

2.Olen ollut äärettömän onnekas, löytäessäni aviomieheni 3 v sitten

3. Äitinä olen ollut jo 26 opettavaista ja arvokasta vuotta <3

4. Eläimet ovat lähellä sydäntä, etenkin koirat mutta tykkään myös kissoista (joille olen nykyisin allerginen) ja oikeastaan kaikista muista eläimistä paitsi öttiäisistä, pimppareista ja käärmeistä!

5. Rakastan kenkiä ja erityisesti korkkareita, mitä blingimpi - sen parempi :)

6. Tykkään siivota mutta inhoan silitystä ja ikkunanpesua( siksi meillä on Kärcher)

7.Mulla on yksi tatuointi, merihevonen olkapäällä jonka sain ystäviltä 30v lahjaksi. Ehkä joskus vielä kukkaköynnös nilkkaan johon lapsien nimet

8. Unelmani on joskus päästä Hawaijille tai jonnekin kaukaiselle paratiisisaarelle

9. Tykkään syksyisin sienestää hulluna

10. Lempiherkkujani on fazerin sininen ja 3 kaverin lakujätski

Ohje: Linkkaa kirjoitukseni blogiisi ja kerro sitten 10 kiinnostavaa,kummallista tai mitä vain mieleenjuolahtavaa faktaa itsestäsi.

Mukaan haastan:

http://katinasiat.blogspot.fi/
http://minakokeski-ikainen.blogspot.fi/
http://12viikonurakka.blogspot.fi/



Maikku

2 kommenttia:

  1. Kiva, kun otit haasteen vastaan!
    Hienot korkkarit on kuvassa!
    Ja mukavia juttuja kirjoitit!❤️

    VastaaPoista
  2. Tottakai, tykkään tälläisistä :) Ihanaa pääsiäistä <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥