keskiviikko 10. helmikuuta 2016

Ystävänpäivä askartelua

Ystävänpäivä on ihan kohta ja aikani kuluksi askartelin muutamia kortteja. Kärsivällisyyttä ei löydy pieneen näpertelyyn, mutta näillä aineksilla sai helposti kivat kortit: kartonkikortteja, liimattavia kuvia, tarroja ja kynän - ei muuta, helppoa! Ethän pahoita mieltäsi, jos et saa korttia, olet varmasti silti minulle tärkeä <3 Näitä lähti vain muutama, lähimmille <3


Rakastan kaikkia juhlapäiviä, on kiva muistaa läheisiä ja yllättää. Tuleva ystävänpäivä on muutenkin merkityksellinen, se on kihlautumisemme vuosipäivä ja jokin romanttinen yllätys on aviomiehelleni luvassa. Ehkä kerron siitä teille ystävänpäivän jälkeen :)


Tässä kuitenkin askartelutarvikkeita. Pienellä vaivalla saa ihania juttuja, jos vain on aikaa tehdä. Monena vuonna olen lähettänyt tavallisia kortteja, itse arvostan ajatusta enemmän kuin varsinaista tapaa.
Korttien lähettäminen on  surukseni katoamassa oleva perinne. Harmi, koska mikä mukavampaa kuin löytää laskupinon ja mainosten seasta kortti. Kortti, jonka joku on juuri Sinua ajatellen lähettänyt. Toki muistaa voi monin tavoin, tämä vain yksi niistä ja sellainen josta itse pidän.


Tarkoitus oli ensin lähettää korttien mukana suklaata, mutta karkkikaapissa oli käynyt kato enkä löytänyt enää kuin pari niistä kymmenestä Kismetistä jotka olin tätä varten hankkinut. Meillä käy sellainen "enainakaanminä" kähveltämässä salaa herkkuja ;) Onko teille tuttu? Eli jos saat pelkän kortin, johtunee tästä :D


Oikeastihan Ystävänpäivä on joka päivä, tai pitäisi olla. Itse olen parin viime vuoden aikana kyllä laiminlyönyt useitakin tärkeitä ihmissuhteita. Elämä on kuljettanut hieman eri suuntiin. Silti uskon että tosi ystävyys kestää tälläisetkin vaiheet. Elämässäni on useita ihmisiä joita en näe usein, mutta aina kun tapaamme, on kuin mitään välimatkaa ei olisi koskaan ollutkaan. Juttu jatkuu siitä mihin viimeksi jäi. Tunnistatko itse saman? Ruuhkavuodet pitävät huolen, että aikaa ei ole, jos sitä ei järjestä ja jos vain toinen koittaa ystävyyttä ylläpitää, se ei oikein luonnistu.

Toisaalta, olen ystävänä lojaali ja hyvin sitoutunut ystävyyteen ja se on myös väsyttänyt minua.
Olen tarvinnut paljon omaa aikaa, olla vain ei ketään varten. Tutustua itseeni. Tämä on tehnyt hyvää. Voi olla vaikea uskoa koska olen hyvin sosiaalinen, mutta se juuri onkin syy. Pitää osata kuunnella omaa sisintään ja toimia sen mukaan. Muistathan sinäkin kuunnella omaa sydäntäsi!


<3 Maiccu



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥